+420 776 277 426
Tvorba webových stránek pro malé a střední podnikatele a jejich efektivní propagace 
Nacházíte se zde: Avetom.cz > Služby > Správa PPC kampaní

Správa PPC kampaní

PPC reklama je momentálně nejefektivnější placenou prezentací firem v rámci internetového marketingu. Podstata PPC systému je jasná a vychází z anglického Pay per Click (platba za proklik). Klient neplatí za zobrazení prezentace, nýbrž až za reálně přivedeného návštěvníka na webové stránky.

Vzhledem k tomu, že lze kampaně i cílit regionálně, je tento druh reklamy naprosto ideálním i pro živnostníky a malé firmy, pro které máme primárně připraveny naše produkty.

Kde se PPC reklama zobrazuje?

PPC reklamu lze rozdělit na 2 kategorie – PPC reklamu ve vyhledávačích a kontextovou PPC reklamu. PPC reklama ve vyhledávačích se zobrazuje na všech velkých českých vyhledávačích, ať už jde o Google, Seznam, Centrum či Atlas.

Oproti tomu kontextová PPC reklama se zobrazuje na webech, které se zaregistrovaly do partnerského programu určitého PPC systému a poskytly mu tak reklamní prostor. Příkladem mohou být například servery iDnes.cz, Novinky.cz a další.


Ceník správy PPC kampaní

Fakturovaný úkon Cena
Analýza, nastavení a spuštění kampaně v Skliku na Seznam.cz 1990,- Kč
Správa reklamní kampaně v Skliku 990,- Kč / 1 měsíc
Fakturovaný úkon Cena
Analýza, nastavení a spuštění kampaně v AdWords na Google.cz 1990,- Kč
Správa reklamní kampaně v AdWords 990,- Kč / 1 měsíc
Fakturovaný úkon Cena
Analýza, nastavení a spuštění kampaně na Facebooku 1990,- Kč
Správa reklamní kampaně na Facebooku 990,- Kč / 1 měsíc
Fakturovaný úkon Cena
Analýza, nastavení a spuštění kampaně ve všech 3 systémech 3990,- Kč (úspora 1980,- Kč)
Správa reklamních kampaní ve všech 3 systémech 1990,- Kč / 1 měsíc (úspora 990,- Kč)

Kalkulace zdarma!

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Váš telefon

Předmět

Vaše zpráva