Reklama na sociálních sítích
Sociální sítě lze využít nejen k Vašemu pobavení či komunikaci s přáteli, ale také jako skvělý marketingový nástroj. Vzhledem k jejich rozšířenosti nabývá reklama na sociálních sítích v marketingových rozpočtech firem stále většího významu.
Jaké možnosti lze využít pro propagaci firmy?
Jednoduše řečeno, co sociální síť, to různá forma reklamy. Jedno ovšem mají společné – konkrétně to, že jde vždy o velmi efektivní a cílenou reklamu.Vzhledem k tomu, že se reklama na sociálních sítích uživatelům nabízí nenásilně a vlastně dobrovolně, zvyšuje povědomí o značce Vaší firmy či produktu (tzv. branding).Na Facebooku můžete své webové stránky propagovat prostřednictvím PPC reklamy, kterou lze navíc skvěle zacílit na osoby ze stejné lokality, společného zájmu, pohlaví, sexuální orientace či věku. Druhou možností je prezentace prostřednictvím stránek (tzv. pages), kde můžete svým fanouškům dát různými aktualitami vědět, že pořád „žijete“.
Na Twitteru lze zase krátkými zprávami oslovit velké množství tzv. followerů, tedy lidí, kteří se zaregistrovali jako odběratelé Vašeho profilu. Můžete tak nenásilně a hlavně rychle informovat o novinkách Vaší společnosti, novém produktu, marketingové akci, atd.
Google+ je momentálně nejmladší a také nejmenší z velké trojice sociálních sítí. Jde o systém spojující prvky Facebooku i Twitteru. Založíte si firemní stránku, kterou si do tzv. kruhů přidají Vaši fanoušci. Můžete je oslovovat, odpovídat na jejich dotazy či jim například ukázat fotky ze zákulisí Vaší firmy.
Existují i další sociální sítě, např. sociální síť zaměřená na videa Youtube, nebo sociální síť pro fotografie Flickr, Instagram nebo Pinterest. V poslední době, v souvislosti s rozvojem chytrých telefonů, jsou velice populární také geolokační hry jako například Foursquare.
Spravuje zejména tyto sociální sítě:
- Google+
- Youtube
- Flickr
- Foursquare
Ceník správy sociálních sítí
Fakturovaný úkon | Cena |
---|---|
Založení a nastavení stránky na Facebooku | 1990,- Kč |
Správa obsahu na Facebooku | 990,- Kč / 1 měsíc |
Fakturovaný úkon | Cena |
---|---|
Analýza, nastavení a spuštění kampaně na Facebooku | 1990,- Kč |
Správa reklamní kampaně na Facebooku | 990,- Kč / 1 měsíc |
Fakturovaný úkon | Cena |
---|---|
Založení a nastavení stránky na Twitteru | 1990,- Kč |
Správa obsahu na Twitteru | 990,- Kč / 1 měsíc |
Fakturovaný úkon | Cena |
---|---|
Založení a nastavení stránky na Google+ | 1990,- Kč |
Správa obsahu na Google+ | 990,- Kč / 1 měsíc |