+420 776 277 426
Tvorba webových stránek pro malé a střední podnikatele a jejich efektivní propagace 
Nacházíte se zde: Avetom.cz > Služby > Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Zkratka SEO pochází z anglického Search Engine Optimization, neboli v překladu optimalizace pro vyhledávače. Optimalizace webových stránek je metodou, jak web posunout výše v přirozeném výsledku vyhledávání vyhledáváčů. Všechny vyhledávače, mezi nimi i česká jednička Seznam a jeho světový protějšek Google, totiž k řazení jednotlivých výsledků hledání používají určité algoritmy, které vyhodnocují zadané klíčové slovo se svou databází webů a na první místo výsledků vždy zařadí web, o němž si myslí, že je k danému dotazu nejvíce relevantní.

Vyhledávače těchto kritérií mají desítky, všechna úzkostlivě tají a v nepravidelných časových je mění. Navíc se priorita jednotlivých kritérií liší vyhledávač od vyhledávače. Je potom velmi složité stránku optimalizovat tak, aby se Váš web zobrazoval na top místech ve všech vyhledávačích. Optimalizace pro vyhledávače je proto dlouhodobý proces, za měsíc kvalitní SEO prostě udělat nelze. Nicméně investice do optimalizace pro vyhledávače se bohatě vyplatí, neboť se na rozdíl od placených PPC kampaní návštěvnost generuje zdarma.

Jaké jsou hlavní faktory SEO optimalizace?

Jak již bylo řečeno, SEO je dlouhodobý proces a zahrnuje obrovské množství parametrů, které bychom měli splnit, aby se web ve vyhledávačích zobrazoval po zadání klíčového slova minimálně na první stránce. Zjednodušeně řečeno zde patří tyto faktory:

  • on-page faktory – všechny faktory, vyskutující se fyzicky na webové stránce, například správné strukturování textu a nadpisů na stránce, kvalita obsahu, atd.
  • off-page faktory – všechny faktory, které sice nemůžeme ovlivnit přímou úpravou webových stránek, ale nepřímo. Mezi nejdůležitější off-page faktor patří i tzv. linkbuilding – tedy tvorba kvalitních zpětných odkazů.
  • analýza použitelnosti – je de facto analýza toho, jak se návštěvník na Vašem webu cítí, zda mu například nějaká stránce nebrání v tzv. konverzi. Optimalizace totiž není jen o tom přivést uživatele na web, ale také z něj rekrutovat Vašeho zákazníka.
  • analýza přípustnosti – s rozmachem mobilních zařízení (PDA, chytré telefony, tabletyatd.) všechny velké vyhledávače dávají kladné body i za to, že je web optimalizován i pro tyto uživatele. Lze předpokládat, že použítí těchto zařízení bude s postupem času růst, tudíž budou růst nároky vyhledávačů na skvělou přístupnost webu.
  • analýza klíčových slov, na která chceme optimalizovat – je velmi důležité si rozmyslet, na která klíčová slova se vlastně chcete zobrazovat nejlépe a kde to má či nemá smysl. K tomu Vám pomůže analýza klíčových slov.


Ceník optimalizace pro vyhledávače

Fakturovaný úkon Cena
Základní audit ZDARMA
Plnohodnotná SEO analýza 4990,- Kč
Dloouhodobá SEO spolupráce dle individuálních požadavků klienta

Kalkulace zdarma!

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Váš telefon

Předmět

Vaše zpráva